Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

U kunt kiezen uit de volgende betaalmethodes:

iDEAL
U betaalt het volledige bedrag eenvoudig en veilig via iDEAL (gratis).
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank.


Rembours (Pakket met betaalservice)
Wij rekenen hiervoor:

U betaalt contant aan de bezorger van TNT Post.

 

Welke verzendmethoden bieden jullie aan?

Voor leveringen binnen Nederland zijn er  de volgende mogelijkheden:

Wat zijn de verzendkosten?

Voor verzending binnen Nederland rekenen wij € 4.95 (tot 30 kilo)

 

Leveren jullie ook naar het buitenland?

Voor verzending naar Belgie en Duitsland rekenen wij €9.00 (tot 30 kilo).

Verzending naar overige landen: prijs op aanvraag!

 

Leveren jullie ook aan grootverbruik/horeca?

Ja, wij leveren ook aan grootverbruik/horeca.

wij werken ook met kleine besteleenheden dus voor u  minder bederf,

wij zorgen dat er verse aanvoer is, tegen concurerende groothandelsprijzen.

Bel ons of vraag een offerte aan per email: info@dekaaswinkel.nl

 

Ontvang ik het juist bestelde gewicht?

Wij snijden alle kaas vers af dus er kan altijd een verschil in gewicht zijn.
Is het gewicht meer dan besteld dan is dit voordeel voor u!
Is het gewicht minder dan zullen wij het teveel betaalde bedrag aan u terugbetalen!

Kan ik producten retour zenden?  

 U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zonder opgaaf van reden tenzij er sprake is van producten die snel kunnen bederven of verouderen zoals :

Vers gesneden kaas. Worst specialiteiten.

De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van U zelf, de afzender.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat "de kaaswinkel Boxmeer" niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen.

Indien wij uw bestelling binnen de gestelde termijn ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in  originele verpakking retour hebben ontvangen, betalen wij u het betaalde bedrag (inclusief de verzendkosten voor de heenzending) binnen 6 werkdagen terug.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien u niet tevreden bent over een levering, dan verzoeken we u om dit ons zo snel mogelijk te laten weten. Uw klachten/opmerkingen nemen wij zeer serieus en waar wenselijk zoeken we met u naar een passende oplossing.

Telefonisch oplossen klacht
Vaak kunnen klachten het beste telefonisch worden opgelost.
Wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen voor telefonisch overleg over het probleem of voor het maken van een afspraak. Dit kan op ons algemene telefoonnummer: 0485-574172.

Herroepingsrecht ,  Wet Verkoop op Afstand

 

Zie artikel 6, algemene voorwaarden
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voorover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan De Kaaswinkel Boxmeer retourneren, conform de door De Kaaswinkel Boxmeer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

 

(zie bij veel gestelde vragen: kan ik producten retour zenden?)


Zie artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht

1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de
consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;

zie verder algemene voorwaarden